10 May 2013

Pilsiz şarjsız dertsiz el yapımı gemi yapımı [Pop-pop tekne]

Yurtdışında çocukların gözdesi olan ama Türkiyede neredeyse hiç bilinmeyen pop-pop tekne ile tanışın. Yapımı oldukça basit ve evde bulunan malzemeler ile yapılıyor.Çocuğunuza kardeşinize bu teknelerden yapabilir ve eğlenceli vakitler geçirebilirsiniz.En önemli nokta pil yada herhangi bir enerji kaynağı ile uğraşmıyorsunuz ihtiyacınız olan tek enerji kaynağı bir mum ! :)




Malzemeler :

Tavuk alırken tavuğun koyulduğu köpük tabak
Metal kola kutusu 330 ml
Makas
Yapıştırıcı (Mümkünse ateşe dayanıklı olandan)
2 adet pipet
2 adet paket lastiği


Yapımı videoda anlatılmaktadır yeterli gelmezse pop-pop boat diye aratıp başka yapımlar bulabilirsiniz ancak en basiti budur.



3 yorum:

  1. MERHABA BU OYUNCAĞI 1966 YILINDA ÇOCUKLUĞUMDA OYNAMIŞTIM ANCAK 70 Lİ YILLARIN SONUNDA OYUNCAKÇILARDA BULUNMUYORDU..DAHA SONRA KENDİM MALZEMELERİ TEMİN EDEREK YAPTIM.ÇOK İYİ SONUÇ ALDIM.TÜRKİYEDE NİÇİN BUNUN İMALATI YOK..YAPILIRSA İYİ SATAR..

    ANTALYA DAN FAZIL İŞLER O535 738 85 81

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de evde kendim yaptım çok güzel oldu.Maalesef Türkiyede ve Kuzey Amerika haricinde dünyanın geri kalanında üretimi yok aynı zamanda ithalatı da yok çünkü insanlar ve yatırımcılar bu şeyden bihaberler.Talep olmayınca bilenler de ithalat etmiyor tabi.Güzel bir tanıtım yapılsa ve internet sitesi açılsa kısa sürede satışlar patlar bence.Mesela milli eğitim bakanlığı bu şeyleri yapmaya teşvik için ilkokul öğrencilerine fen bilgisi dersinde yapılsın diye proje ödevi olarak ders kitabına koysa harika bir tanıtım olurdu ve miniklerimiz de büyüdükçe nesillere bu eğlenceli oyuncağı akarırlardı.

      Sil

Yorum yapmak için kaydolmanıza gerek yok.Çekinmeyin,buyrun lütfen